czwartek, 22 marca 2012

U nas spokojnie...

 Kochani, dziękuję za wszystkie komentarze, zwłaszcza od Tata Misia który napisał bardzo piękne słowa i musze przyznać że popłakałam się, bo wiem ile nasz Kochany Misio się wycierpiał. I chociaż znałam go tak krótko, to na zawsze pozostał w moim sercu. Szymon tez go wspomina bo kiedyś dostał od Michałka małą zabawkę – motorek i kiedy tylko się nim bawi to mówi, że to Michałek mu ją dał!
 U nas spokojnie, Szymonek ma dobry humor, codziennie wymyśla nowe zabawy. Od wyjścia za szpitala przytył już kilogram, buzia zaokrągliła się i trochę nabrał kolorku J Proszę Boga co wieczór żeby ocalił nam synka, żeby wyzdrowiał i mógł być szczęśliwy tak jak w tej chwili, ale boję się wybiegać w przyszłość i żyję dniem dzisiejszym nie myśląc co będzie jutro… Jeszcze raz dziękuje że jesteście z nami, TO TYLE DLA NAS ZNACZY!

2 komentarze:

  1. Tato Misia, On sam i Jego cała Rodzinka, to wspaniali ludzie których nie da się nigdy zapomnieć.
    Ja też proszę codziennie Misia aby opiekował się Szymusiem. I wierzę, że tak jest. Że ten cudowny mały chłopczyk patrzy na Nas z góry i wyprasza zdrówko dla wszystkich dzieci.

    Kochani Rodzice, sercem i myślami jestem z Wami cały czas. Przytulam was mocno i śle całusy dla Mojego Małego Bohatera :)))

    /asia/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Panie Boże modlitwą błagalną
    Panie Boże swoimi słowami
    Panie Boże istnieniem swym całym
    Krzyczę wołam i proszę bądź z nami
    Panie Boże prostotą swej wiary
    Panie Boże wielkością miłości
    Wołam wołam do Ciebie w przestrzenie
    Ochroń światłem swej cudowności
    Panie Boże przywracaj zdrowie
    Panie Boże wysłuchaj kochany
    I nie pozwól nie pozwól by los zły
    Znów był dla nas tak niesłychany
    Panie Boże być może tak trzeba
    I być może nie Twoja w tym ręka
    Lecz przed Tobą jedynie przed Tobą
    Z niepokojem nadzieją znów klękam
    Panie Boże jakkolwiek to słyszysz
    I jakkolwiek oceniasz mnie Boże
    Spójrz z litością na dziecko w potrzebie
    i się zmiłuj jeżeli możesz…"

    Buziaczki Moi Najmilsi :*

    /asia/

    OdpowiedzUsuń