piątek, 30 marca 2012

Lepszy dzień

 Nasz maluch dostał wczoraj krew i dodatkowy antybiotyk. Dzisiejszy dzień jest odrobinę lepszy od wczorajszego, gorączka ustąpiła a tętno ustabilizowało się. Morfologia jest dobra tylko elektrolity i białko poniżej normy przez co Szymek ma opuchnięte nóżki. Dostaje kroplówki nawadniające z elektrolitami i może opuchlizna ustąpi. Szymuś praktycznie cały czas sobie śpi, ale tak działają środki przeciwbólowe. Nie może jeszcze pić ani jeść, to dlatego że rano to co wypił niestety zwrócił. Każda pielęgniarka podziwia naszego malucha, że tak to wszystko dzielnie znosi. Pozdrawiamy Wszystkich kibiców naszego bohatera. 

5 komentarzy:

  1. Trzymaj się Maleńki będzie dobrze!
    Zdrówka zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymonku trzymaj się słoneczko, zdrówka kochany.Musi być dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczko kochane <3 będzie co raz lepiej zdrowiej syneczku jesteś dzielnym mądrym chłopczykiem. Pozdrawiam Was moi drodzy buziaki :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Śpij dobrze Szymonku, niech Ci się śnią same kolorowe senki.
    Jesteś dzielny i silny! Bo dzieci są bardzo silne, często silniejsze od nas, dorosłych. Spuniaj i zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Rozmawiałam dzisiaj nocą
    z jedną gwiazdką z nieba
    zapytała czego mi
    najbardziej potrzeba
    to jest czas spełniania marzeń
    gwiazdka zamrugała
    jedno moje może spełnić
    tak mi powiedziała...
    masz chwil parę mówi do mnie
    czego pragniesz - powiedz!
    nie musiałam się namyślać
    daj Nam gwiazdko - ZDROWIE!"

    Zdrowiej Nam szybciutko, zuchu!!!
    Buziaczku, Serduszko dla Ciebie i dla Twojej Rodzinki :)))

    /asia/

    OdpowiedzUsuń