piątek, 26 kwietnia 2013

Witam, wczorajsza morfologia u Szymonka wyszła nnie najlepsza, krwinek białych tylko 60, hemoglobina 8,4, dostał też płytki krwi. Miał lekkie krwawienie z noska co było przyczyną niskich płytek. Jednym słowem jestesmy w dołku po chemii. Dzisiaj Szymonek był naczczo do tomografii. Miał zakładany wenflon w rączkę i bardzo się przy tym spłakał, ale ogólnie chumorek mu dopisuje. W ciągu dnia jest bardzo aktywny i chętny do zabawy. Mam nadzieję, że szybko się odbije i choć na chwile wypuszczą nas do domu. Na wyniki tomografii musimy czekać a wraz z wynikiem będa podejmowane dalsze decyzje co do leczenia Szymka.

*********************************************************
Kochani, w zakładce "Apel o pomoc" jest jego zaktualizowana wersja. Zamieszczamy go również tutaj ponieważ w obecnym okresie duzo ludzi rozlicza swoje "Pit-y". Prosba do Was o udostępnianie linku na forach, facebooku i tam tylko gdzie macie mozliwosc.

Z góry za Wszystko dziękujemy!!!

Link do strony z apelem: http://szymonefler.blogspot.com/p/apel-o-pomoc.html

Apel w wersji jpg:
(aby sciągnac apel należy kliknać i otworzyć zdjęcie a następnie na zdjęciu kliknac prawy przycisk myszy i wybrać opcję: "zapisz grafikę jako...")

2 komentarze:

  1. Szymcio, myślami jestem przy Tobie.. Mam nadzieję, że wyniki tomografii będą pomyślne. Trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozliczyłam ostatnio PIT, i przekazałam 1% dla Szymcia, również mój szef przekazał pieniążki.
    Trzymaj się Szymonku, pieniądze zbierzemy wspólnymi siłami!

    OdpowiedzUsuń